Coop Norway introduces price ceiling on some FMCG products
Coop Norway is introducing a price cap on 200 everyday products for the remainder of the year, because high inflation affects the spending power of consumers. The price ceiling is introduced in all Coop Norway chains, including the discount chains Extra and Obs!, the supermarket chain Coop Mega, and the neighbourhood stores Coop Prix, Coop Marked, and Matkroken.
Related news
Belarusian price ceiling for vegetables and fruits, with centralized winter storage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Romania Extends Food Price Cap, Monitors Bottled-Water Prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >European Private Label Awards 2024 – Winners Announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

