Coop Norway introduces price ceiling on some FMCG products
Coop Norway is introducing a price cap on 200 everyday products for the remainder of the year, because high inflation affects the spending power of consumers. The price ceiling is introduced in all Coop Norway chains, including the discount chains Extra and Obs!, the supermarket chain Coop Mega, and the neighbourhood stores Coop Prix, Coop Marked, and Matkroken.
Related news
European Private Label Awards 2024 – Winners Announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >98% of shoppers use social media to find products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The consumption of poultry in our country has been restructured
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >