Antibranding
Today there are several brands that wish to stand out from the crowd by being simple. In the world of drinks there are also very simple designs communicating a craft character, naturalness and high quality. Obviously these aren’t mass products, but super-premium drinks.

Traditional or modern, with or without alcohol – tha message of the „naive” look is the same everywhere: this product is unique, just like a „rough” diamond!
//
Related news
AM: French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More efficient cost management can bring stronger profits to the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Advent in Óbuda: one of the capital’s most beloved Christmas markets is about to begin
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“The tourism of the future is built on values” – Tourism Summit 2025 provided a compass
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >People even come from the homeland of Santa Claus to eat chimney cake – the holiday season could bring a record year in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

