Antibranding
Today there are several brands that wish to stand out from the crowd by being simple. In the world of drinks there are also very simple designs communicating a craft character, naturalness and high quality. Obviously these aren’t mass products, but super-premium drinks.

Traditional or modern, with or without alcohol – tha message of the „naive” look is the same everywhere: this product is unique, just like a „rough” diamond!
//
Related news
What are you eating today? – Focus on food packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Kocsmai fókamóka – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More convenient payment options and new features are coming to BudapestGO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
