Antibranding
Today there are several brands that wish to stand out from the crowd by being simple. In the world of drinks there are also very simple designs communicating a craft character, naturalness and high quality. Obviously these aren’t mass products, but super-premium drinks.

Traditional or modern, with or without alcohol – tha message of the „naive” look is the same everywhere: this product is unique, just like a „rough” diamond!
//
Related news
KSH: industrial production expanded by 1.3 percent both compared to the same period of the previous year and compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The food industry is a natural ally of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new favorite is coming: the exciting collaboration between Gallio and Bamba Beef Burger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mid-morning and afternoon snacks characterise Generations Y and Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest to host Central Europe’s largest innovation and technology summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

