Antibranding
Today there are several brands that wish to stand out from the crowd by being simple. In the world of drinks there are also very simple designs communicating a craft character, naturalness and high quality. Obviously these aren’t mass products, but super-premium drinks.

Traditional or modern, with or without alcohol – tha message of the „naive” look is the same everywhere: this product is unique, just like a „rough” diamond!
//
Related news
Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German retail sales fall more than expected in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All that studying has borne fruit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new trend in fall travel: Generation Z is looking for affordable luxury
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What drink flavours did the summer bring?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >