The towel is as clean as the toilet room
Probably this is what we could say about the results of the survey conducted by Chicago-based Culinary Visions and published in March. One of their most important findings is that shoppers connect in-store visual appearance with product freshness. The Fresh Perspectives Study (made with 1,500 US participants) reveals that 76 percent of respondents think products are fresh if the shelves and displays are full, and 90 percent think they are fresh if the displays and tools are clean. 85 percent believe transparent packaging is key in deciding whether food is fresh or not. //
Related news
Food delivery instead of room service
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are focusing on stability and preparing for growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AMC: this year’s OMÉK welcomed more than 80 thousand visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A net, not a network: the art of networking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >