When it isn’t the shopper who stays at home
Extreme Digital has installed an online sales and advisory service counter in its store located on Szent István Boulevard since the beginning of the second wave of the pandemic. Customers can use a terminal with a screen, a microphone and web camera to discuss their problems online, with shop assistants for some of whom COVID-19 is a serious health threat. //
Related news
VOSZ and eMAG have entered into cooperation for the development of online sales channels for Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH initiated proceedings against Extreme Digital-eMAG
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
