When it isn’t the shopper who stays at home
Extreme Digital has installed an online sales and advisory service counter in its store located on Szent István Boulevard since the beginning of the second wave of the pandemic. Customers can use a terminal with a screen, a microphone and web camera to discuss their problems online, with shop assistants for some of whom COVID-19 is a serious health threat. //
Related news
VOSZ and eMAG have entered into cooperation for the development of online sales channels for Hungarian SMEs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH initiated proceedings against Extreme Digital-eMAG
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Rossmann returns home with new accolades from the Retailer of the Year and Symbol of Sustainability competitions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A net, not a network: the art of networking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Syngenta’s sustainability program reaches a new level in Dióskál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >