Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Algae-based skin care brand from Unilever
Algae-based skin care brand from Unilever
🎧 Hallgasd a cikket:
Unilever has agreed to buy skin care brand Tatcha, which makes creams using green tea, rice and algae, seeking to ride a wave of demand for Asian-influenced cosmetics.
Tatcha was founded in San Francisco ten years ago; the deal’s price wasn’t disclosed. Recently Unilever has been snapping up niche labels in various areas.
Related news
We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever to invest in food factory expansion in Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Barry Callebaut develops new chocolate recipes using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s Christmas commercial sparks controversy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mere-Basket is preparing for a strong expansion: the Russian discount chain is looking for new rural locations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

