Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Algae-based skin care brand from Unilever
Algae-based skin care brand from Unilever
🎧 Hallgasd a cikket:
Unilever has agreed to buy skin care brand Tatcha, which makes creams using green tea, rice and algae, seeking to ride a wave of demand for Asian-influenced cosmetics.
Tatcha was founded in San Francisco ten years ago; the deal’s price wasn’t disclosed. Recently Unilever has been snapping up niche labels in various areas.
Related news
Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Thousands of people are already using BudapestGO’s new shopping features
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever sells Venezuela ice-cream arm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >