Algabázisú bőrápoló márkát vett az Unilever
Az Unilever megállapodott az ázsiai ihletésű kozmetikumok iránti igényt meglovagló, krémjeit zöld tea, rizs és alga alapra helyező Tatcha bőrápoló márka felvásárlásáról. Az egy évtizeddel ezelőtt San Franciscóban alapított Tatcha vételárát a hírek nem közlik.
Miután a Dove szappan és a Ben&Jerry’s jégkrém márkát is birtokló Unilever úgy ítélte meg, hogy legnagyobb márkáinak forgalomnövekedése túl lassú, a vállalat új vezetése niche-márkákat kezdett felvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó-világbajnokság hivatalos támogatója
A FIFA bejelentette, hogy az Unilever testápolási márkái – köztük…
Tovább olvasom >Az Unilever a 2023-as FIFA Női Labdarúgó Világbajnokság hivatalos szponzora
A FIFA bejelentette, hogy a 2023-as ausztráliai és új-zélandi FIFA…
Tovább olvasom >Kétszámjegyű növekedésről számolt be az Unilever
Felülmúlta az Unilever az első negyedévre vonatkozó értékesítési előrejelzéseket, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább csökken a tejtermékek ára a Lidlben
A Lidl Magyarország ismét több mint 60 tejtermék fogyasztói árát…
Tovább olvasom >2022-es rekordárbevétel, beruházások, online fejlesztések a Praktikernél
A beruházások és fejlesztések mellett az építőipart közvetetten érintő állami…
Tovább olvasom >Teljes megújuláson estek át a HELL ENERGY portfóliójába tartozó Swiss Laboratory szénsavas és szénsavmentes vitaminitalok
A minőségi összetevőkből, tartósítószer nélkül, hozzáadott vitaminnal készülő termékek azok…
Tovább olvasom >