Acting for a better future
Climate change is one of the biggest problems waiting to be solved. Shell’s strategic objective is to turn into a net-zero emissions energy company by 2050. Shell’s mission is to make decarbonisation possible for consumers too, even if they are using vehicles with internal combustion engine.
Consumers can use the Carbon Neutrality Service for 6 forints per litre or 6 ClubSmart points, while corporate partners can do the same for 4.5 forints+VAT per litre. When fuelling up, the customers can decide if they wish to offset the emissions equivalent to the use of the products they purchase. Shell supports green projects.
(x)
Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Indian tea industry is in a hot situation: climate change and cost pressures are hitting the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Focusing on innovation: a competition at SIRHA Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >