Aktívan a jövőnkért
Napjaink egyik legégetőbb problémája az éghajlatváltozás, amely már jelenleg is érezteti hatását világszerte, a klímaváltozást pedig jelentős részben az energiahasználat idézi elő. Az éghajlat védelmében tett törekvések pedig csak akkor lehetnek sikeresek, ha azok közös fellépés eredményei.
A Shell stratégiai célkitűzése, hogy 2050-re nettó zéró karbonkibocsátású energiaipari vállalattá alakuljon, igazodva a változó társadalmi igényekhez. A megvalósítás három fő pilléren nyugszik: a vállalat törekszik a működéséből és az általa értékesített üzemanyagból, illetve az egyéb termékekből származó kibocsátását mérsékelni, az elkerülhetetlenül szükséges kibocsátást pedig megfelelő technológiák segítségével kivonni és tárolni, semlegesítés révén kiegyenlíteni. A Shell küldetése az, hogy vásárlói számára lehetőséget biztosítson a dekarbonizációra, vagyis szénlábnyomuk csökkentésére akkor is, ha hagyományos, belső égésű motorokat használnak. Ezt a lehetőséget biztosítani szeretné minden ügyfelének, legyen szó nagyvállalati partnerekről vagy akár egyéni vásárlókról.
A Karbonsemlegesítési Szolgáltatást literenként 6 forintért vagy 6 ClubSmart pontért vehetik igénybe a lakossági ügyfelek, a céges partnerek literenkénti 4,5 forint+ÁFA áron semlegesíthetik szén-dioxid-emissziójukat. Ennek keretében tankoláskor az ügyfél dönti el, hogy vállalja-e a karbonkibocsátás ellensúlyozása érdekében ezt a mérsékelt pluszköltséget. A Shell a szolgáltatás keretében biztosítja, hogy a befolyó összegeket hiteles és hatékony környezetvédelmi projektek támogatásához használja fel. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Kapitány István: „Az út a fontos, nem a cél”
Hogyan hat a háború az energiapiacokra? Milyen megoldásokkal lehet biztosítani…
Tovább olvasom >Több mint másfél millióan kóstolták meg a Shell Café új kávéit félév alatt
Dél-amerikai vagy afrikai, röviden vagy hosszan, tejjel vagy anélkül készült…
Tovább olvasom >A kajszibarackra is nagy fenyegetés a klímaváltozás
A kajszi nagy népszerűségnek örvend a magyarok körében, hiszen nehezen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Smurfit Kappa: egyedülálló megoldásokkal a környezetvédelemért
Nincs könnyű helyzetben a csomagolóipar: elképesztő ütemben drágul a papír,…
Tovább olvasom >A megatrendeket követi az SGS új vállalati struktúrája
Az SGS Hungária Kft. 1991 óta tevékenykedik Magyarországon, egyre bővülő…
Tovább olvasom >A lehető legjobbkor jön a 9. Laurel Retail Konferencia!
Május 31-én az Aquaworld Resort Budapest Hotelben kerül sor a…
Tovább olvasom >