Where crisis is an opportunity: two-thirds of Hungarian decision-makers would continue to navigate through digital transformation
The results of the survey give cause for optimism, although there is still room for improvement: most decision-makers are aware of the need for digitalisation and are willing to allocate resources in this area, but only 63 percent of them treat it as a strategic issue. It is already clear that the pandemic will change companies ’attitudes towards digitalisation forever.
Related news
GVH President: digitalization is transforming competition and consumer protection law
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians will spend more this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: what does child inflation show?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungaricums show the diversity of Hungarian identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

