Where crisis is an opportunity: two-thirds of Hungarian decision-makers would continue to navigate through digital transformation
The results of the survey give cause for optimism, although there is still room for improvement: most decision-makers are aware of the need for digitalisation and are willing to allocate resources in this area, but only 63 percent of them treat it as a strategic issue. It is already clear that the pandemic will change companies ’attitudes towards digitalisation forever.
Related news
Corporate operations are changing – you can no longer stay competitive by simply cutting costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More from less – this is how the world is cooking in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer consciousness is limited by our wallets
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >