The virtual world and the climate crisis are shaping this year’s main creative trends in branding
Brands have a decisive impact on trade, culture and communities, which is why it is important to predict in which direction which major topics can influence their appearance. The dentsu 2022 report was compiled by the global agency network’s strategy and future research staff from DentsuMB, Isobar, 360i and other dentsu agencies from around the world.
Related news
Dentsu: This year’s outlook for the global advertising market has improved
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dentsu: The advertising market may expand by 3.3 percent globally this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >dentsu has opened a new chapter in reducing the carbon dioxide emissions of the media industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >