The further growth of online retail depends on the activity of buyers
The ratio of those who meet with online shopping for the first time is expected to decline to a single-digit by the end of the year from the current 12-14 percent.
The further growth of the market is much more depends on customer, than on the entry of new players – the joint research of GKI Digital and Árukereső.hu reveals.
According to the communication sent to MTI on Wednesday the purchase activity can be strengthened in addition to the quality offer with the continuous expansion of convenience and value-added services. (MTI)
Related news
Private labels make plant-based alternatives cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AM: Government helps farmers with a loan moratorium
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: more and more middle-aged people live in their own apartments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

