Gyulahús Kft. achieved better-than-expected result

Gyulahús export revenue increased significantly
Daka Zsolt said that although the exact income statement is not yet available, the turnover increased by 6 percent in 2021. Higher – than – expected sales were due to the image upgrade and packaging development, which was complemented by active marketing communications, he noted. (MTI)
Related news
The momentum of the Hungarian marketing industry is slowing: profits are falling, costs are rising
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waberer’s Group’s sales and after-tax profit both increased in the third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl employees received the Grand Prize for Hungarian Commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
