Netto-Marken campaigns for conscious nutrition
🎧 Hallgasd a cikket:
Ever more German consumers think that nutrition should be conscious and sustainable. Netto-Marken supports them in their ambitions with its campaign, under which the discounter offers a wide range of vegan products, such as meat substitutes, in January and early March.
Related news
Brutal price competition is coming – it looks like the discount chain Mere is here
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A bright future for the plant-based food market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NÉGYOSZ did a lot for plant-based foods in the summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

