Netto-Marken campaigns for conscious nutrition
🎧 Hallgasd a cikket:
Ever more German consumers think that nutrition should be conscious and sustainable. Netto-Marken supports them in their ambitions with its campaign, under which the discounter offers a wide range of vegan products, such as meat substitutes, in January and early March.
Related news
Nutella Plant-Based: the world-famous spread is now available in a vegan version
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi US Plans Its First Store Near Times Square
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >