TESCO won the summer at Lake Balaton based on the number of visitors
The analysis examined and ranked 100 units of eight food chains in the Lake Balaton region based on attendance. The chain that attracted the most customers was TESCO, followed by SPAR by 3%, and Aldi with 5% fewer visitors. The smaller units, CBA, Coop and Real, together reached 62% of TESCO’s attendance. In terms of buyers per square meters, Spar and Coop were outstanding, with CBA finishing in third place.
Related news
Tesco joins the race for pension voucher shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn sailing season has begun on Lake Balaton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Delhaize to open on all seven Cora sites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s not just Hungary that is having trouble with raspberries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >