Amazon to match Tesco’s prices
In a new scheme from Amazon Fresh, which delivers groceries to Amazon Prime members, the service will match its prices to Tesco Clubcard deals on everyday items. As the economic situation is worsening, Britain’s food retailers are monitoring each others’ prices more than ever. Holders of Tesco’s Clubcard pay up to a half less than non-holders for approximately 3,000 products, both in-store and online.
Related news
Labour market trends in grocery retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart recruits European marketplace sellers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon: office worker numbers may reduce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >