A Tesco áraihoz méri saját árait az Amazon
Legújabb projektjében az Amazon Prime tagoknak élelmiszert szállító Amazon Fresh napi fogyasztási cikkeinek árait a Tesco Clubcard árakhoz fogja hasonlítani. A gazdasági helyzet kiéleződésével a brit élelmiszer-kereskedelmi láncok még soha ennyire nem figyelték egymás árait.
A Tesco Clubcard árak a fogyasztók körében népszerűnek bizonyultak, hiszen a hűségkártya-tulajdonosok közel fele annyit fizetnek mintegy 3000 termékért, mint a kártyával nem rendelkezők. A Clubcard árakat figyelembe véve a Tesco egyre inkább a legolcsóbbnak bizonyul a szigetországban. A Tesco és a 2. helyezett Sainsbury’s egyaránt a német ALDI-hoz igazítja árait.
Mivel az Amazon az egyesült királyságbeli élelmiszer-eladásairól adatokat nem közöl, így piaci részesedését nehéz lenne megbecsülni. Ámbár a helyi versenyhivatal februárban elrendelte, hogy az Amazon az élelmiszer-kereskedelemben részt vevő 1 milliárd fontot meghaladó éves forgalmat bonyolító piaci szereplőkre vonatkozó Groceries Supply Code of Practice-t kövesse.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >