A Tesco áraihoz méri saját árait az Amazon
Legújabb projektjében az Amazon Prime tagoknak élelmiszert szállító Amazon Fresh napi fogyasztási cikkeinek árait a Tesco Clubcard árakhoz fogja hasonlítani. A gazdasági helyzet kiéleződésével a brit élelmiszer-kereskedelmi láncok még soha ennyire nem figyelték egymás árait.
A Tesco Clubcard árak a fogyasztók körében népszerűnek bizonyultak, hiszen a hűségkártya-tulajdonosok közel fele annyit fizetnek mintegy 3000 termékért, mint a kártyával nem rendelkezők. A Clubcard árakat figyelembe véve a Tesco egyre inkább a legolcsóbbnak bizonyul a szigetországban. A Tesco és a 2. helyezett Sainsbury’s egyaránt a német ALDI-hoz igazítja árait.
Mivel az Amazon az egyesült királyságbeli élelmiszer-eladásairól adatokat nem közöl, így piaci részesedését nehéz lenne megbecsülni. Ámbár a helyi versenyhivatal februárban elrendelte, hogy az Amazon az élelmiszer-kereskedelemben részt vevő 1 milliárd fontot meghaladó éves forgalmat bonyolító piaci szereplőkre vonatkozó Groceries Supply Code of Practice-t kövesse.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >A Temu új stratégiával árasztja el a piacot
A kínai PDD Holdings tulajdonában lévő Temu, az Amazonnal való…
Tovább olvasom >A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >