A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Related news
Hungarian consumers remain price-sensitive, but environmental protection is increasingly important
For years, PENNY has consistently introduced sustainable solutions that enable…
Read more >PENNY Hungary opened its 240th store in Mezőkövesd
The 240th store of PENNY Hungary opened its doors in…
Read more >Only Hungarian watermelons at PENNY this year
From July 7, fresh, free-range watermelons exclusively from Hungarian producers…
Read more >Related news
62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
ALDI has set up a pop-up store at the Sziget…
Read more >The world of Minecraft comes to life in SPAR stores
The characters from one of the world’s most well-known and…
Read more >Ministry of Agriculture: Hungarian farmers can always count on the national government
Hungarian farmers are one of the government’s most important allies,…
Read more >