A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Related news
PENNY Hungary opened its 240th store in Mezőkövesd
The 240th store of PENNY Hungary opened its doors in…
Read more >Only Hungarian watermelons at PENNY this year
From July 7, fresh, free-range watermelons exclusively from Hungarian producers…
Read more >Now you can get the ingredients for Hungarian lecsó up to 20% cheaper at PENNY
The unmissable favorite of the summer season is fresh, homemade…
Read more >Related news
Top 10 Places for the Best Cottage Cheese Dumplings in Hungary
There’s a dish that transcends generations, evoking both the nostalgia…
Read more >Visit Hungary: more than 10 million tourists have already arrived in the country
This year, the number of guests exceeded 10 million on…
Read more >K&H: the momentum of the service sector somewhat offsets the stagnation of industry
“The GKI’s newly published business climate index has decreased by…
Read more >