A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Related news
Billa, Penny, Shell Team Up To Expand EV Charging Infrastructure In Czechia
Billa, Penny and Shell have entered into a strategic partnership…
Read more >Sweet corn is available for pennies
2024 is clearly the year of weather and market changes…
Read more >Heat alarm and discount readiness: this is how domestic chain stores react to the heat wave
While the summer heat is raging, domestic retail chains also…
Read more >Related news
Krisztina Máté: “You can’t make up for the important things afterwards”
Trade magazine’s Business Podcast continues Krisztina Máté, producer of the…
Read more >Amazon in AI partnership to help brands measure ad performance
Amazon is collaborating with an artificial intelligence-enabled market insight platform…
Read more >