A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Related news
Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY and the Hungarian Red Cross fundraising event ended with record results
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
It took just one day for vegans to stop looking like hippies – this is what the Vegan Summit Budapest was like
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas plastic dumping: why and how to reduce waste during the holidays?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Companies are getting tired, individual entrepreneurs are getting stronger – October company trend in light of the new tax package
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
