After last year’s record year, domestic online stores are facing further strong growth
According to the announcement, the net turnover of 1,046 billion HUF measured in 2020 represents a 34 percent increase compared to the net turnover of 781 billion HUF in 2019. Taking into account the growth rate of previous years, this corresponds to roughly two years of expansion. Last year, the share of e-retail reached almost 10 percent of the total retail turnover, ie every tenth forint was spent online by domestic customers. (MTI)
Related news
Black Friday 2024: Not even a possible disappointment takes away the desire to shop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The market for used products is booming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From League of Legends to energy drinks: the power of gamers to shape opinions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private Label Sales Rose By 11.6% In Sweden Last Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tedi aims to open forty stores in Spain before May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >