Spar has reduced the amount of sugar used by almost a hundred tonnes
The announcement quoted Maczelka Márk, head of communications at Spar, who said that the “Less Sugar – More Vitality!” their initiative has doubled its 50-tonne sugar reduction: by the end of 2020, the amount of added sugar in their own-branded and internationally-sourced own-brand products had been reduced by more than 97 tonnes. (MTI)
Related news
SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl maintains its success: It remains the most attractive workplace in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan takes Christmas flavors to a new level this year with premium products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

