Spar has reduced the amount of sugar used by almost a hundred tonnes
The announcement quoted Maczelka Márk, head of communications at Spar, who said that the “Less Sugar – More Vitality!” their initiative has doubled its 50-tonne sugar reduction: by the end of 2020, the amount of added sugar in their own-branded and internationally-sourced own-brand products had been reduced by more than 97 tonnes. (MTI)
Related news
The Joy of Giving has begun! – thousands of volunteers are waiting for donations nationwide
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Group exits Western Europe – but continues to expand in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt welcomes a new leader
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
