Spain’s DIA joins forces with Pesca España to promote fish consumption
In Spain retailer DIA is cooperating with Pesca España in a project that popularises fish consumption in Spain, aimportant element of a healthy diet. In 2022, the retailer’s fish assortment consisted of more than 300 products, with hake, salmon, sea bream and mussels being the most popular varieties. In the last 14 years the consumption of fish and seafood in Spanish households decreased by 25%, from 30kg/person to 22kg/person.
Related news
Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tedi aims to open forty stores in Spain before May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: Hungarian industry continues to decline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production fell by 7.3 percent compared to the same period of the previous year and by 2.3 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: fixed 3 percent SME loan launched on October 6
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >