A spanyol DIA a Pesca Españával népszerűsíti a halfogyasztást
A DIA a Pesca Españával együttműködve közös projektben népszerűsítik Spanyolországban a halfogyasztást mint az egészséges táplálkozás fontos összetevőjét. A kezdeményezés összhangban áll a DIA elkötelezettségével, miszerint minőségi, egészséges és megfizethető élelmiszert kínál Spanyolország-szerte.
A kiskereskedő halszortimentje 2022-ben több mint 300 terméket foglalt magában, melyek közül a kagyló, lazac, tőkehal és durbincs bizonyult a legnépszerűbbnek.
A Pesca España egy nemrégiben alakult, a mezőgazdasági, halászati és élelmezésügyi minisztérium által elismert egyesület. Az elmúlt 14 évben a spanyol háztartások hal- és tengeriélelmiszer-fogyasztása 25%-kal csökkent, azaz a 2008-ban mért fejenkénti 30 kg-ról 22 kg-ra mérséklődött.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 5%-kal bővült a spanyol Alcampo saját márkás választéka
A spanyol Alcampo hiper- és szupermarketlánc mintegy 281 saját márkás…
Tovább olvasom >Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro…
Tovább olvasom >Megveszi a spanyol Grupo Alimentario IAN az olajbogyó-termesztő Interolivát
A spanyol zöldségkonzerv- és készételgyártó Grupo Alimentario IAN felvásárolta a…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >