A sör és a digitális kioszk
Közép-Európa, tradíciók ápolása, fejlődés: könnyű kitalálni, Csehországban vagyunk (pedig a sört még nem is mondtuk!). Képünk a prágai Dva Kohouti söröző taproomjának (olyan, mint a söntés, csak asztalokkal, ülőhelyekkel) bejáratánál készült.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A nálunk többnyire még csak a gyorsétteremláncokban látható digitális kioszknál kiválasztod a sört, fizetsz (csak kártyával) és a kapott blokkal mész be. Mire a pulthoz érsz, ahol ketten-hárman is csapolnak, talán már ott is áll a teli korsó. Persze ihatnak a bankkártya nélkül érkezők is: ők bent, klasszikus kasszában vehetik meg a blokkjukat – egy kis szórakoztató, régi kocsmákra emlékeztető retró!
Csehországban olyat is gyakran láthatsz, hogy a felszolgáló a kézi rendelésfelvevőjével rögzíti a rendelésedet, még tovább se ment, de látod, hogy a pultban már rakják össze a rendelést. Az első szabad „runner” már viszi is, mire a pincéred még a harmadik asztalnál jegyzi a vendégek kívánságait, Te már iszod a sörödet.
//
Related news
Czech beer culture added to the list of Czech intangible heritage
Czech beer culture has been added to the list of…
Read more >Ahold Delhaize is launching a range of 500 new private brand products in consistent packaging with labels in four languages, for its chains in Czechia, Greece, Romania and Serbia. The group is aiming to raise the sales share for private brands to 45 % by 2028.
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Read more >Czech Retailer Albert Opened 11 New Stores Last Year
Czech grocer Albert, which is part of Ahold Delhaize, opened…
Read more >Related news
MVI is once again among the TOP10 most influential professional organizations
The Hungarian Catering Industry Association (MVI) was once again included…
Read more >2024 was the most successful tourism year ever in Romania
2024 was the most successful tourism year ever in Romania,…
Read more >Croatian Prime Minister: Price competitiveness will become a decisive factor in maintaining the positive trend in tourism
Price competitiveness will become a decisive factor in maintaining the…
Read more >