The Nielsen bought the market leader sports marketing company
The Nielsen consumer information and knowledge company has become the number one provider of analyzes of the growing sports sector.
The company expands its sports-related deals globally. The Nielsen consumer information and knowledge company bought the Repucom company, which is the market leader in measuring, evaluating and developing the sports industry. The sports industry is a dynamically growing industry, where the amount of sponsorship in the world has almost doubled since 2010, from 35 billion USD to 60 billion.
Related news
Anheuser-Busch acquires majority stake in BeatBox for $490M
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Podravka buys Zvijezda food group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Austria Announces Takeover Of 23 Unimarkt Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

