The METRO Cash & Carry won Silver Lion Award at the Cannes Festival in 2016
The METRO Cash & Carry won Silver Lion Award in the “Direct” category with its campaign called “Daily Catch”. The campaign competed with another 3096 campaigns for the award. The winning of the award is a good example of how to make an innovative campaign in a traditional segment – which is not known for daring communication.
The METRO as Europe's largest distributor of fresh fish was looking for a method, which presents its fresh fish supply in a unique way. In collaboration with the Serviceplan communication agency the company created an award-winning campaign; its central element was a daily newspaper, which not only shows the current date, but in many countries it is the traditional way of wrapping the fish.
The award-winning film can be watched here: http://youtu.be/cBKJfaz69AQ
Related news
Metro recalls peanuts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The kings of the New Year’s Eve list: hot dogs and champagne in abundance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Alföldi Tej case is drifting towards an uncertain outcome
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot dog moved to Westend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

