A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert a 2016-os Cannes-i Fesztiválon
A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlánt nyert a „Direkt” kategóriában a “Napi Fogás” nevű kampányával, amely díjért 3096 másik kampánnyal versenyzett. A díj elnyerése jó példája annak, hogy egy hagyományos szegmensben is – ami nem a merész kommunikációjáról ismert – lehet innovatív kampányt csinálni.
A METRO Európa legnagyobb friss hal forgalmazójaként egy olyan módszert keresett, ami egyedülálló módon mutatja be a halkínálata frissességét. A Serviceplan kommunikációs ügynökséggel együttműködve alkották meg a díjnyertes kampányötletet, aminek központi eleme egy napilap, ami nem csak, hogy mutatja a napi dátumot, de sok országban a hal becsomagolásának hagyományos módja is egyben.
A kampány időszakában a METRO partnerei, halászai a friss hallal együtt a fogás napján megjelent helyi újságból is küldtek néhány példányt a METRO kiszállítási központjába, és azon keresztül a célállomás METRO áruházaiba. A METRO áruházak Európa-szerte a halat becsomagolták a származási régió napilapjaiba. Egy direkt erre a célra tervezett matrica pedig kiemelte a dátumot az újságpapíron, és egyúttal bizonyította a hal frissességét is. Az árcímkén található vonalkód a METRO nyomonkövethetőségi szolgáltatásához irányította a vásárlókat.
A díjnyertes film itt megtekinthető: http://youtu.be/cBKJfaz69AQ
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >