Hungarians three times more easily bow to errors in goods ordered online than the European average
If there is a quality problem when shopping online, 89 percent of the consumers in Europe try to claim at least one refund or refund and only 6 percent leave it. (1)
In comparison, nearly three times as many (17 percent) in Hungary are automatically concerned about the loss – according to a recent Vatera survey made on the occasion of World Consumer Day on 15 March.
Related news
A strange thing is happening in the clothing market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Vatera online marketplace is separated from the eMAG group of companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >In 2022, online stores received prosecutorial warnings 150 times
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >