Hungarians three times more easily bow to errors in goods ordered online than the European average
If there is a quality problem when shopping online, 89 percent of the consumers in Europe try to claim at least one refund or refund and only 6 percent leave it. (1)
In comparison, nearly three times as many (17 percent) in Hungary are automatically concerned about the loss – according to a recent Vatera survey made on the occasion of World Consumer Day on 15 March.
Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A strange thing is happening in the clothing market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Vatera online marketplace is separated from the eMAG group of companies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fidelity Outlook 2026: Who will bring the pick and shovel to artificial intelligence?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how the lives of sole proprietors will change from January 1: the individual tax-free limit will increase to 20 million forints, SZOCHO will be transformed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
