Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The success of Hungarian milk at ALDI: domestic sales increased by a quarter and strengthening exports
The success of Hungarian milk at ALDI: domestic sales increased by a quarter and strengthening exports
🎧 Hallgasd a cikket:
During the past year, the demand for Kokárdás’ own-brand dairy products, which are made exclusively from Hungarian milk, increased significantly in the stores of ALDI Magyarország.
The Kokárdás brand was created by Alföldi Tej Kft. in 2015, exclusively for ALDI. The red-white-green cockade on the brand’s packaging symbolizes that the Kokárdás products available at ALDI are made exclusively from milk from Hungarian dairy farmers in Hungary, with Hungarian labor.
Related news
ALDI doubles online shopping availability, home delivery now available to 3.2 million Hungarian consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new ALDI opens in Zugló, in Zenit Corsó
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi Ireland Unveils Cooling Range In Time For Menopause Awareness Month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >