Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > The success of Hungarian milk at ALDI: domestic sales increased by a quarter and strengthening exports
The success of Hungarian milk at ALDI: domestic sales increased by a quarter and strengthening exports
🎧 Hallgasd a cikket:
During the past year, the demand for Kokárdás’ own-brand dairy products, which are made exclusively from Hungarian milk, increased significantly in the stores of ALDI Magyarország.
The Kokárdás brand was created by Alföldi Tej Kft. in 2015, exclusively for ALDI. The red-white-green cockade on the brand’s packaging symbolizes that the Kokárdás products available at ALDI are made exclusively from milk from Hungarian dairy farmers in Hungary, with Hungarian labor.
Related news
Red Bull launches new product in ALDI stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Debate at Aldi’s new checkouts: speed or stress?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The acquisition of Eisberg’s Polish factory has also been completed.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco tests Premier – the British chain has brought a new brand to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Play goes bankrupt: another Icelandic timber company fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >