A magyar tej sikere az ALDI-nál: negyedével bővülő hazai értékesítés, erősödő export
Jelentősen emelkedett a tavalyi év folyamán a kereslet az ALDI Magyarország üzleteiben a kizárólag magyar tejből készülő Kokárdás saját márkás tejtermékek iránt. A Kokárdás márkát az Alföldi Tej Kft. 2015-ben hozta létre, kizárólag az ALDI számára. A márka csomagolásán látható piros-fehér-zöld kokárda szimbolizálja, hogy az ALDI-nál kapható Kokárdás termékek kizárólag magyar tejtermelőktől származó tejből készülnek, Magyarországon, magyar munkaerővel.
Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az ALDI áruházaiba, majd folyamatosan nőtt a márka égisze alatt kínált termékek száma. 2018-ban az ALDI úgy döntött, hogy – fennállása óta először – megvásárol egy márkát: a Kokárdás brandet. A Kokárdás tejmárka platformmá vált, amelybe csak a legkedvezőbb árkategóriát képviselő, magyar tejből készült termékek kerülhetnek be.
A fogyasztók így kiemelkedően alacsony áron jutnak jó minőségű magyar termékhez. A piros-fehér-zöld kokárdával fémjelzett márka ma már 19 termék közel 40 ízvariánssal van jelen az ALDI-ban. A vásárlók Kokárdás tej, tejföl, joghurt, főzőtejszín, habtejszín, rögös túró, szendvicskrém, vaj, natúr rudi, valamint trappista, cikkelyes és tömlős sajtok közül választhatnak, de hamarosan mascarpone is elérhető lesz. A márka kedveltségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a fogyasztók visszajelzése alapján 2017-ben és 2018-ban is megkapta az Év Terméke Díjat, 2020-ban pedig a Mentes-M díjat nyerte el laktózmentes tömbös sajtjával.
„A vásárlók egyre nagyobb mértékben szavaznak bizalmat a magyar termékeknek, ezt mutatja a Kokárdás saját márkánk fejlődése is. A brand égisze alatt kapható termékek rendkívül keresetté váltak a pandémiás időszak alatt, hiszen a tavalyi év folyamán mintegy 25%-kal magasabb forgalmat értek el. Az ALDI – a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara célkitűzéseivel összhangban – folyamatosan növeli a magyar termékek arányát szortimentjén belül, és egyre több magyar termelőnek és élelmiszer-feldolgozónak biztosít lehetőséget a beszállításra. Kokárdás márkánk sikere magyar származásának és belépő árszintjének köszönhető, ezért azon dolgozunk, hogy a tejtermékeken kívül más kategóriában is kínáljunk élelmiszereket a brand égisze alatt” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
A Kokárdással az ALDI Magyarország nem csupán a magyar fogyasztókat célozta meg, hanem a termelőkre is gondolt, az elmúlt évben már exportlehetőséget is biztosított számukra. Az ALDI NORD lengyelországi hálózata többször kínált már akciósan Kokárdás termékeket, így például vödrös tejföl is kapható volt az ottani áruházaknál és a fogyasztói kereslet alapján a jövőben tovább folytatódik a piros-fehér-zöld termékek lengyelországi értékesítése.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >