The Hungarian advertising market is expected to grow by 7 percent this year
The Hungarian advertising market is expected to grow by 7 percent this year, mainly due to the competitive sector, as 2020 is expected to be a quieter period for political ad spending than 2019 – the annual Dentsu Aegis Network forecast for 59 countries was sent to MTI on Thursday.
In Hungary, the expansion of the advertising market is partly caused by the so-called media inflation, when the two major merchants selling television advertising space raise their prices significantly, the indirect effect of which can also drive up the prices of other media types. (MTI)
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The first phase of Nébih’s national winter food chain inspection has been completed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
