78 percent of Hungarian consumers are often unable to identify their purchases with a card
We’ve all experienced that we can’t always identify every purchase we see in our account history. For example, the merchant name is unrecognizable, or the name of the payment processor is displayed instead of the merchant name. Mastercard’s new poll found that for many digital banking customers, this is a common problem that causes negative emotions in most people, and anxiety about potential fraud causes consumers to file repayment claims that could be avoided.
Related news
When protection is no longer enough: cyber exposure in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Simple Classic is being discontinued – the renewed application arrives with new features
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More exercise, better well-being – Mastercard calls for green work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Kifli.hu customers add 12,000 sweets to their carts every month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan has had its accessibility checked again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat bar version has arrived – The iconic sweet is available in three flavors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >