78 percent of Hungarian consumers are often unable to identify their purchases with a card
We’ve all experienced that we can’t always identify every purchase we see in our account history. For example, the merchant name is unrecognizable, or the name of the payment processor is displayed instead of the merchant name. Mastercard’s new poll found that for many digital banking customers, this is a common problem that causes negative emotions in most people, and anxiety about potential fraud causes consumers to file repayment claims that could be avoided.
Related news
More exercise, better well-being – Mastercard calls for green work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >When protection is no longer enough: cyber exposure in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BKK targets gamers in its latest campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >