78 percent of Hungarian consumers are often unable to identify their purchases with a card
We’ve all experienced that we can’t always identify every purchase we see in our account history. For example, the merchant name is unrecognizable, or the name of the payment processor is displayed instead of the merchant name. Mastercard’s new poll found that for many digital banking customers, this is a common problem that causes negative emotions in most people, and anxiety about potential fraud causes consumers to file repayment claims that could be avoided.
Related news
Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Germans Open to AI Agents in Shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Budapest’s largest pop-up Christmas market with Hungarian handicrafts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

