78 percent of Hungarian consumers are often unable to identify their purchases with a card
We’ve all experienced that we can’t always identify every purchase we see in our account history. For example, the merchant name is unrecognizable, or the name of the payment processor is displayed instead of the merchant name. Mastercard’s new poll found that for many digital banking customers, this is a common problem that causes negative emotions in most people, and anxiety about potential fraud causes consumers to file repayment claims that could be avoided.
Related news
Donate simply and securely: digital innovation in fundraising with Mastercard and Ecumenical Relief
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday spending trends: affordable gifts, experiences and premium foods take center stage
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ORLEN DESPAR stores are open even at Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
