L’Oréal’s transformation continues
L’Oréal has published its annual sustainability report. Thanks to the ‘Sharing Beauty With All’ programme, the company’s CO2 emission decreased by 77 percent between 2005 and 2018, while the level of production increased by 38 percent.
L’Oréal has introduced the Sustainable Product Optimisation Tool (SPOT) for all brands, and SPOT showed that in 2018 the performance of 79 percent of new or renewed products improved. //
Related news
The most expensive mistake in logistics is the “it’s the way we used to do it” mentality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New, sustainable corrugated board box from Dunapack – a modern solution for fruit and vegetable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian companies are not postponing sustainability – ESG readiness shows significant progress
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The newest PENNY store opened in downtown Szolnok
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another butter price cut: ALDI halved the prices of several popular butters this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The heritage of flavors, tradition and innovation – Stühmer’s story that sweetened Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

