A L’Oréal folytatja átalakulását
A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.
A L’Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L’Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált.
A Csoport valamennyi márkáján bevezetett fenntartható termékoptimalizálás eszköz (SPOT= Sustainable Product Optimisation Tool) az első a kozmetikai iparban, mely képes a termékek környezeti és társadalmi hatásait mérni. 2018-ban az új vagy megújított termékek 100%-át értékelték a SPOT segítségével, és a termékek 79%-ánál javult a mért teljesítmény. //
Kapcsolódó cikkeink
Egy tanulmány szerint a fenntarthatósági címkék hatással vannak a vöröshús-fogyasztásra
Egy a Journal of the American Medical Association (JAMA) folyóiratban…
Tovább olvasom >A fenntartható termékek kerülnek előtérbe az Auchannál a következő két hétben
Átfogó fenntarthatósági stratégiájának köszönhetően az Auchan Magyarország egyre erőteljesebb és…
Tovább olvasom >Aludobozos bort posztolt a TikTok-on Ed Sheeran
A Shape of You énekese az alternatív csomagolások mellett tette…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Danone megnyitotta legnagyobb európai kutatási központját
A technológia és a tudomány elképesztő ütemben fejlődik, ezzel pedig…
Tovább olvasom >Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél
A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan…
Tovább olvasom >Új ügyvezető a Mondelez Hungária élén
2023 januárjától Grzegorz Lis tölti be a többek között a Milkát,…
Tovább olvasom >