The impact of coronavirus on online shopping
🎧 Hallgasd a cikket:
The effects of the coronavirus have also quickly emerged on the demand and supply side of the market in online commerce. Árukereső.hu, Hungary’s most visited product and price comparison site, researched the links between them, among other things,.
As a result of the restrictions that came into effect after March 11, consumer demand and willingness to purchase have changed, resulting in instant visitor data on the web site of Árukereső.hu (product search site) well.
Related news
A comprehensive study was conducted on the workplace environment of Hungarian office workers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Despite the restructuring, hybrid working is the future, says Grant Thornton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diseases create disturbances on the poultry market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
