The impact of coronavirus on online shopping
🎧 Hallgasd a cikket:
The effects of the coronavirus have also quickly emerged on the demand and supply side of the market in online commerce. Árukereső.hu, Hungary’s most visited product and price comparison site, researched the links between them, among other things,.
As a result of the restrictions that came into effect after March 11, consumer demand and willingness to purchase have changed, resulting in instant visitor data on the web site of Árukereső.hu (product search site) well.
Related news
Generations and perceptions: people from different generations like office work for different reasons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarian researchers model epidemics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Hungarian Product is 20 years old – a reliable compass in the domestic FMCG sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KPMG CEO Outlook 2025: replanned trust
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sunday lockdowns may return in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

