ÖRT’s new guide focuses on the environment

Fazekas Ildikó
főtitkár
ÖRT
The Self-regulatory Advertising Board (ÖRT) has collected its recommendations for making advertisements that foster environmental consciousness. Ildikó Fazekas, general secretary of ÖRT told: they haven’t categorised the products, instead they have concentrated on the contents of commercials, e.g. if someone throws away a plastic straw in a television commercial that sends a bad message. Prevention and green operations are key in ÖRT’s philosophy. //
Related news
AdEthics influencer training launched in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green Pledge trademarks are waiting for their owners this year too!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
