At the peak of the exit restriction, the turnover of beer increased by one-fifth
In March-April 2020, in the first two months of the Covid-19 pandemic curfew, 58 million liters of beer went into the online and offline basket of Hungarian consumers, which means nearly 110 million bottles or boxes of “liquid bread”. The two-month turnover of 25 billion was a total of one-fifth more than in March-April 2019. (www.nielsen.com)
Related news
How to get free beers at the trendiest places in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Historic investment at Dreher: new fermentation tanks will be placed deep in the quarry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Borsodi’s winter beer specialties create an Advent atmosphere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 5 million forints donated as a result of the charity wine auction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian innovative egg products in Saudi Arabia?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expert: hourly wages for seasonal jobs are 10-20% higher than for permanent jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
