An opportunity missed
Which is the place where the most decisions are made in a fashion store? In the fitting room! The website Inside Retail Asia published survey results in connection with this topic.
While 1 from 5 customers returns a product purchased online, in the case of buying offline less than 1 from 10 shoppers do the same. Fitting rooms play a key role in this.
The survey has found that fitting room users are 7 times more likely to opt for buying than the customers who are just browsing in the shop. In offline stores 70 percent of buying decisions are made in front of the mirror. //
Related news
Decarbonisation: 45% of domestic companies have a strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI confidence index reaches 4-month high in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone can’t make enough high-protein yogurt to meet US demand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
