A kihagyott ziccer
Egy ruházati üzletben vajon hol születik a legtöbb vásárlói döntés? Igen, a próbafülkében. Eldugott terület, az üzlet számára fontos döntéseket mégis itt hozzák, ezért kialakításához, rendben tartásához és a vásárlókkal való kommunikációhoz elemi érdek fűzi a boltokat.
Az Inside Retail Hong Kong magazin cikkéből az InsideRetail Asia weboldala közölt néhány ezzel kapcsolatos felmérési adatot. Míg 5 vásárló közül 1 visszaküldi az online vásárolt terméket, addig az offline boltokban történő beszerzéseknél, arányaiban 10 vevőből kevesebb mint 1 kéri vissza a termék árát, amiben a lap szerint igen nagy szerepük van a próbafülkéknek.
Az általuk hivatkozott felmérés szerint azoknál a fogyasztóknál, akik használják a próbafülkét, hétszer valószínűbb, hogy vásárlási döntést hoznak, mint azoknál, akik csak nézelődnek az üzletben, akinek pedig a próbafülkében töltött időt az értékesítés kellemes élményekkel is megtölti, háromszor több terméket visz a kasszához egy vásárlás során. Az összesített adatok szerint az offline üzletekben a vásárlási döntések 70%-a a tükör előtt történik.
A Lululemon jóga- és sportöltözékeit
dizájnos megjelenésű és pozitív, motiváló gondolatokkal
ellátott fülkékben lehet próbálgatni
E számok birtokában egy üzlet nemcsak a kabinok méretével, berendezésével, tisztaságával és ízléses világítás kialakításával, de további élményt nyújtó eszközökkel is megtámogathatja vásárlóinak kényelmét, így következésképp magát az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Környezettudatosak az ételrendelők
Legalábbis ezt állapítja meg a magyar, szlovák és román piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >