SPAR South Africa is targeting both affluent and lower-income shoppers
South African grocery retailers are modifying their strategies to appeal to both affluent and low-income shoppers. While competitors, including the country’s leading grocery retailer Shoprite and Pick’n’Pay have brands that serve different income groups, South Africa’s second largest retailer SPAR is lagging behind in this respect. SPAR now plans to strengthen its private label offering and create new, premium and discount store formats.
Related news
NKFH: Spar has recalled 100 gram sliced smoked Norwegian Salmon fillets from the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR simplifies recipes with fewer additives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

