SPAR South Africa is targeting both affluent and lower-income shoppers
South African grocery retailers are modifying their strategies to appeal to both affluent and low-income shoppers. While competitors, including the country’s leading grocery retailer Shoprite and Pick’n’Pay have brands that serve different income groups, South Africa’s second largest retailer SPAR is lagging behind in this respect. SPAR now plans to strengthen its private label offering and create new, premium and discount store formats.
Related news
SPAR Austria Announces Takeover Of 23 Unimarkt Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More conscious spending dominates during the holidays – this is how SPAR responds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

