SPAR South Africa is targeting both affluent and lower-income shoppers
South African grocery retailers are modifying their strategies to appeal to both affluent and low-income shoppers. While competitors, including the country’s leading grocery retailer Shoprite and Pick’n’Pay have brands that serve different income groups, South Africa’s second largest retailer SPAR is lagging behind in this respect. SPAR now plans to strengthen its private label offering and create new, premium and discount store formats.
Related news
SPAR development worth more than 2.3 billion forints in Eastern Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Swiss Supermarkets Embrace Cryptocurrency Payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Netherlands expands convenience offering with smart parcel lockers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >