Despite the pandemic, the operator of the auchan promenade closed a successful first half
The tenant and visitor data for the first half of the year, as well as the impact of the coronavirus pandemic on the development of retail turnover, were analyzed by Ceetrus Hungary Kft., the operator of Auchan Korzók in Hungary. The brand includes nearly 650 stores, service providers, restaurants and cafes in 18 Auchan stores nationwide, including many well-known global brands.
Comparing the data of 2019 and 2020, the first half of this year was + 0.4 percent better than the first six months of the previous year in terms of visitor numbers.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >