Despite the pandemic, the operator of the auchan promenade closed a successful first half
The tenant and visitor data for the first half of the year, as well as the impact of the coronavirus pandemic on the development of retail turnover, were analyzed by Ceetrus Hungary Kft., the operator of Auchan Korzók in Hungary. The brand includes nearly 650 stores, service providers, restaurants and cafes in 18 Auchan stores nationwide, including many well-known global brands.
Comparing the data of 2019 and 2020, the first half of this year was + 0.4 percent better than the first six months of the previous year in terms of visitor numbers.
Related news
Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Levi Strauss’ quarterly profit jumps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >