Majority Of Dutch Consumers Use Supermarket Apps, Research Finds
Around 83% of Dutch shoppers use a supermarket app, with offers and digital loyalty cards being the most sought-after features, a survey from PanelWizard and Albert Heijn’s data has revealed.
For 79.5% of shoppers, the convenience of having everything in one place – plays a significant role in using digital tools for daily shopping.
Around 60% of shoppers who use supermarket apps, do this to view offers, while about 28% look for recipes.
ESM
Related news
Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Albert Heijn app now speaks six languages
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI will accelerate the end of brick and mortar’s reign: Amazon CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Holiday opening hours at PENNY
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl: another special tax increase could lead to chain closures in the Hungarian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

