A hollandok nagy része appal vásárol
A holland vásárlók 83%-a használ bevásárlásokhoz valamilyen szupermarket-appot, amelyek ajánlataival és digitális hűségkártyáival rendkívül keresettek.

A hollandok nagyra tartják a kényelmet
A PanelWizard és az Albert Heijn felméréséből kiderül, hogy a vásárlók 79,5%-a számára a mindent egy helyen-koncepció kényelme az, ami leginkább szerepet játszik a bevásárló-appok használatában.
Az appokat használó vásárlók 60%-a számára fontos, hogy az alkalmazásokon keresztül értesülnek az akciókról, míg 28% a recepteket is kedveli, amelyeket ezek az appok kínálnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >