A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Related news
250 HUF coupons in nearly 200 Tescos = several million HUF worth of handholds for 3,600 children
Those who shop at Tesco with the Ecumenical Aid Organization’s…
Read more >12,358 people in need can live well from the food collected by Tesco and its customers in two days
Compared to last year, 100 tons more donations were received…
Read more >The Hungarian Food Bank Association is organizing a record-sized food collection on Friday and Saturday
At the Friday and Saturday fundraiser organized by the Hungarian…
Read more >Related news
Visit Hungary: municipalities can still apply for one of the country’s most popular environmental beautification competitions
Until May 30, settlements can still apply for one of…
Read more >“Bite-sized Stories: Tales Without a Leftover” – Nébih announces a story writing competition
The National Food Chain Safety Office (Nébih) has announced its…
Read more >Election of new pope boosts Rome’s tourism
Souvenirs depicting Pope Leo XIV have flooded the Vatican area,…
Read more >