A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Related news
Mother’s Day gifts on sale from Tesco
In Hungary, we celebrate Mother’s Day on May 5 this…
Read more >Unilever launches Knorr meal cups to attract working consumers
The brand, recognized for its sauces and broths, is launching seven…
Read more >Tesco is introducing cheaper own-brand products in its Expressz stores
Tesco is introducing cheaper own-brand products in its Expressz stores…
Read more >Related news
K&H: the inflation anomaly is clearly visible, but customers perceive it differently
Although inflation has slowed down a lot, according to the…
Read more >The domestic economy grew by 1.1% in the first quarter
In the first quarter of this year, the performance of…
Read more >Mother’s Day gifts on sale from Tesco
In Hungary, we celebrate Mother’s Day on May 5 this…
Read more >