A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Related news
Thanks to the dedicated work of colleagues, Tesco has reduced its food waste by 73 percent
Tesco has recently published its ninth food waste report, reporting…
Read more >Retail kept its position in terms of employer attractiveness
Honouring Hungary’s most attractive employers, the Randstad Awards have been…
Read more >The 2024 FMCG Retailer Ranking is out now
Everything remains the same: Lidl, SPAR and Tesco are the…
Read more >Related news
PwC E-toplist: The largest and most well-known online retailers
4 categories: largest, FMCG, Hungarian, best-known – PwC Hungary published…
Read more >Crisis Map 2024: The number of protracted crises has increased significantly
The MPRSZ registered and analyzed 450 crisis situations according to…
Read more >Hungarians are the most likely to tip food delivery people online
Tipping remains popular among Hungarians, and this is also evident…
Read more >