A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco

By: Trademagazin editor Date: 2023. 10. 13. 11:48

Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.

A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.

A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aqua­fresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.