A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a Tescóval összefogva igyekszik a higiénia elhanyagolása ellen tenni az Egyesült Királyságban. Október 3-áig a négy vállalat egy-egy higiéniai terméket (sampont, toalettpapírt, fogkrémet vagy intim higiéniai terméket) adományoz az In Kind Directnek minden két, a vezető kiskereskedőnek az akcióban részt vevő 700 üzletében vagy online megvásárolt terméke után – számolt be a The Grocer.
A termékek az In Kind Direct hálózatában kerülnek szétosztásra, amely több mint 6000 jótékonysági szervezetet foglal magába.
A rászoruló családoknak adományozott Radox, Sure, Persil, Andrex, Bodyform és Aquafresh termékek száma a becslések szerint akár az egymilliót is meghaladhatja. A Tesco, Unilever és In Kind Direct tavalyi hasonló kezdeményezése keretében több mint 400 ezer termék került mintegy 1391 jótékonysági szervezethez.
Related news
2.3 million votes helped Tesco’s newly launched 57 million forint program reach its goal
More than 2.3 million votes were cast by Tesco customers…
Read more >It affects at least 1.4 million people in Hungary, and we don’t even have a word for it
Hungarian society is aging and is not prepared for this…
Read more >Unilever Faces Battle To Reduce Plant-Based Meat Exposure
Unilever may struggle to attract buyers for its plant-based meat…
Read more >Related news
New customer trends: we rely on influencers and social media
Not only are social platforms playing a bigger role than…
Read more >The Ministry of Agriculture expects retail chains to voluntarily reduce prices
What is happening in stores these days is unacceptable, price…
Read more >GVH welcomes the voluntary price reduction
Voluntary price reductions are good for families and stimulate competition,…
Read more >