Trademagazin > News and articles > Market News > The Hungarian Product Nonprofit Ltd. launched its campaign series with the hazai az igazi slogan
The Hungarian Product Nonprofit Ltd. launched its campaign series with the hazai az igazi slogan
🎧 Hallgasd a cikket:
The Magyar Termék Nonprofit Kft. launched its campaign series with the slogan “hazai az igazi” slogan to draw the attention of customers to products of reliable Hungarian origin and thus strengthen their conscious shopping habits; The products of more than 210 companies are already entitled to use the trademarks of strictly controlled, reliable products, the Ltd. told MTI on Wednesday.

“A hazai az igazi” – the campaign of the Hungarian Product Nonprofit Ltd. has started
In the announcement, Benedek Eszter, the managing director of Magyar Termék Nonprofit Kft. This has also been felt by market players, with more and more products with a national logo appearing on the market. (MTI)
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >