‘Hungarian is the real thing’ – An integrated campaign promoting trademarked products
In 2022 the main communication message of Hungarian Product Nonprofit Kft. is that Hungarian Product trademarks mean real guarantee of Hungarian origin and high quality, as bearing the trademark is only allowed for products that have successfully completed a long certification process, plus there are regular follow-ups performed as well – told managing director Eszter Benedek.
‘Hungarian is the real thing’ is the title of the company’s integrated 2022 campaign, which will roll our between 1 and 28 February, commencing with a new image commercial. There are five trademark users participating in the campaign: Gyulahús Kft. (Gyulai liver paté); Haladás Mg. Zrt. (Goldenburg potatoes); NT Kft. (Kunsági Éden cooking oil); URBAN Kft. (Crack bar) and SPAR Magyarország Kft. (Regnum fresh meat).
//
Related news
Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Metro opens new logistics centre near Bucharest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >