METRO invites the guests into the capital of gastronomy
METRO as the professional partner of the SIRHA exhibition and as the main sponsor of the Bocuse d'Or Europe 2016 invites the visitors into the capital of gastronomy.
Year 2016 has a special importance for METRO, because 2016 is the year of Hungarian gastronomy. METRO is one of the most important strategic partner of the Hungarian hospitality for decades and a permanent player in the culinary events. SIRHA takes part at the exhibition for the second time as its technical partner. Between 9 and 11 May, the national and international elite of gastronomy visits Budapest.
Related news
Hungary is on the verge of banning artificial meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Industrial alcohol production: it’s in a lot more than we think
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The largest food drive in the country’s history
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK donates 3 million forints worth of furniture to the Oncology Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


