METRO invites the guests into the capital of gastronomy
METRO as the professional partner of the SIRHA exhibition and as the main sponsor of the Bocuse d'Or Europe 2016 invites the visitors into the capital of gastronomy.
Year 2016 has a special importance for METRO, because 2016 is the year of Hungarian gastronomy. METRO is one of the most important strategic partner of the Hungarian hospitality for decades and a permanent player in the culinary events. SIRHA takes part at the exhibition for the second time as its technical partner. Between 9 and 11 May, the national and international elite of gastronomy visits Budapest.
Related news
The food industry is a natural ally of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
All conditions for the margin stop removal have been met
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl permanently reduces the prices of some chocolates
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Game meat sales on Kifli.hu double in autumn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

