METRO invites the guests into the capital of gastronomy
METRO as the professional partner of the SIRHA exhibition and as the main sponsor of the Bocuse d'Or Europe 2016 invites the visitors into the capital of gastronomy.
Year 2016 has a special importance for METRO, because 2016 is the year of Hungarian gastronomy. METRO is one of the most important strategic partner of the Hungarian hospitality for decades and a permanent player in the culinary events. SIRHA takes part at the exhibition for the second time as its technical partner. Between 9 and 11 May, the national and international elite of gastronomy visits Budapest.
Related news
A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Paprika Revue House opened full of flavor, rhythm and tradition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SIRHA Budapest again in 2026 – with the Hungarian Pizza Championship
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >