The world is revolving around the European Football Championship!
How traders surpise the customers with limited edition products on the occasion of the European Football Championship? – asks HiperCom.
For example the Auchan appeared with a brand new image and a new slogan perfectly pass to the return of the Hungarian national football team: “When was the last time that You could really exulted at a big football event,” This is the slogan of two thematic newspapers as well. The food catalogue called “Auchan takes adventure to cheering with a wide range of products” put emphasis on fan-related products.
Related news
The icon returns: the joint sneaker between Lidl and Tisza Cipő is here again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR: 1.4 billion forint development in Pápa and Miskolc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
DPD is preparing for a package tsunami: up to 50% growth expected in December
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The icon returns: the joint sneaker between Lidl and Tisza Cipő is here again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


