The unified logo would incite the consumers to buy domestic products
Hungary's best-known trademarks origin marking operator the “MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. “HUNGARIAN PRODUCT” Nonprofit Ltd. showcased the results of its most recent consumer survey within a harvest feast combined with a partner meeting.
The nonprofit organization that will celebrate its 10th anniversary next year organizes two events a year. In addition to the traditional spring meeting in the fall the organization will thank the cooperation of its trademark users with a partner meeting. The main purpose of the event, in addition to the good mood, is to exchange fresh technical informations.
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pressure on retail chains continues to grow — warns Lidl Hungary CEO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The High Quality Food trademark helps more and more consumers make informed choices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


