Trademagazin > News and articles > Market News > More and more K-Group customers choose private labels in Finland
More and more K-Group customers choose private labels in Finland
🎧 Hallgasd a cikket:
More than half of K-Group customers (62%) in Finland say they plan to buy more of the store’s private label products amid rising costs – revealed the retailer’s K-Barometer survey. The same trend was also visible in sales data: 15% more K-Menu products were sold in August and September than in the same period last year.
Related news
Lidl Campaigns for National Pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl combines Lidl Plus rewards with in-store bakeries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Salami brands: it is investment time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >