Trademagazin > News and articles > Market News > More and more K-Group customers choose private labels in Finland
More and more K-Group customers choose private labels in Finland
🎧 Hallgasd a cikket:
More than half of K-Group customers (62%) in Finland say they plan to buy more of the store’s private label products amid rising costs – revealed the retailer’s K-Barometer survey. The same trend was also visible in sales data: 15% more K-Menu products were sold in August and September than in the same period last year.
Related news
Finland’s Kesko Tests Reusable Takeaway Containers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plant-Based Protein Sales Resurge In K-Food Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Campaigns for National Pricing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Egg prices up nearly one-third
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Layers of problems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Too many gifts, too much food: our holiday excesses are putting a serious strain on the environment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
