A finn K-Group egyre több vásárlója választ kereskedelmi márkát
A K-Group finnországi vásárlóinak több mint fele (62%) nyilatkozott úgy, hogy a növekvő költségek közepette a lánc saját márkás termékeit kívánja előnyben részesíteni vásárláskor – derült ki a vállalat legfrissebb K-Barométer felméréséből. A kiskereskedő szerint ez a tendencia megjelent az értékesítési adatokban is: augusztusban és szeptemberben 15%-kal több K-Menu terméket adtak el, mint az előző év azonos időszakában.
A Kesko úgy látja, hogy a vásárlókat jobban érdekli a bevásárlókosaruk végeredménye, így előfordul, hogy olcsóbb alternatívákra váltanak. Ez különösen igaz az alapvető élelmiszerek esetében (mint kávé, tojás, csirketermékek, tonhal, tejföl, sütőkolbász, keksz, saláta, sajtok és búzaliszt), de a jó minőségű, saját márkás alternatívák is hódítanak el vásárlókat a márkás termékektől például a macskaeledelek, fagyasztott tenger gyümölcsei vagy sörkülönlegességek kategóriákban.
Ezzel egyidejűleg viszont a magasabb minőségű termékek iránti kereslet is stabil maradt.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR N°1 Value a SPAR International legújabb saját márkája
Új saját márkát indított útjára a SPAR International SPAR N°1…
Tovább olvasom >Selejtalmából készült forralt bort kínál a finn Kesko
Új termékkel jelentkezik ősszel a finn Kesko: a Hyvis Glögi…
Tovább olvasom >
Maradék kenyérből készült sört kínál az ALDI Portugal
Az ALDI Portugal választékában megjelent legújabb sör neve BreadBeer (azaz KenyérSör), ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Magyar Bankholding: Idén megindulhat a gazdasági teljesítmény növekedése
2023 végére egy számjegyű lehet az infláció, az éves átlag…
Tovább olvasom >Mindenkinek fix alapbéremelést és jelentős juttatásnövelést ad az Auchan
Januártól minden munkatársának alapbérét bruttó 32 000 forinttal emeli az Auchan.…
Tovább olvasom >